Je vaš proces zahtevkov, potrjevanja in izdajanja potnih nalogov kompleksen?

  • Bi se radi znebili gore papirja in informatizirali postopke?
  • Želite imeti popoln pregled nad vsemi potnimi nalogi na enem mestu?
  • Ali obstoječe rešitve ne podpirajo vaših kompleksnih poslovnih pravil?

Potrebujete lastni sistem za vodenje potnih nalogov, prilagojen povsem po vaših zahtevah.

Kontaktirajte nas za neobvezujoč posvetovalni sestanek ali pa si preberite več o prednostih izdelave prototipa vaše rešitve.

Želim brezplačno svetovanje Pokaži več

Potni nalogi po meri organizacije

Za podjetja in organizacije z zahtevno organizacijsko strukturo. Napreden proces vnosa in potrjevanja s pomočjo hierarhije podpisnikov.

Hierarhija podpisnikov

Večstopenjsko potrjevanje nalogov, prilagojeno procesom in organizacijski strukturi

Avtomatske dnevnice

Za lokalne poti in poti v tujino

Različni nalogi

Prilagodljiv nabor vrst nalogov (službena pot, izobraževanja, ponavljajoči se dogodki)

Povezljivost in prilagodljivost

Sinhronizacije z obstoječimi aplikacijami (ERP, HRM)

Predstavljamo

potni nalogi v zahtevni organizaciji

Vzorčni primer razvoja potnih nalogov v kompleksnem organizacijskem okolju je izvedba tovrstne rešitve za Onkološki inštitut Ljubljana, v katerem je zaposlenih več kot tisoč ljudi. Način in organizacija dela zahtevata, da se vsak potni nalog potrdi na več vodstvenih ravneh. Poleg tega imajo glede na vrsto potnega naloga dve različni veji potrjevanja.

Sistem omogoča nastavljanje podpisnikov za posamezno stroškovno mesto in/ali oddelek, hkrati se določi še časovni okvir (datum od/do). Zagotovljena je tudi sledljivost akcij na posameznem potnem nalogu, omogočena sta kronološki pregled podpisnikov za potni nalog ter dodajanje priponk in beležk.

Nastavljeno je tudi avtomatično obveščanje podpisnikov o čakajočih potnih nalogih, kar omogoča ažuren in nemoten proces potrjevanja.

Celotna aplikacija je zasnovana z mislijo na uporabnika, tako da je celoten proces kljub svoji kompleksnosti za uporabnika jasen, enostaven in ne pomeni dodatne obremenitve.

Informativni cenik storitev

Izberite svoje potne naloge


Preprosti
~5.000 €
vzdrževanje 300 €/mesec
  • do 10 uporabnikov
  • ena vrsta potnih nalogov
  • 1 nivo podpisnikov
  • 1 sinhronizacija z že obstoječo aplikacijo (ERP, HRM,)
Povpraševanje

Običajni
~10.000 €
vzdrževanje 500 €/mesec
  • do 20 uporabnikov
  • več vrst potnih nalogov
  • 1 nivo podpisnikov
  • 1 sinhronizacija z že obstoječo aplikacijo (ERP, HRM,)
Povpraševanje
Zahtevni
po dogovoru
kontaktirajte nas za oceno
  • neomejeno uporabnikov
  • več vrst potnih nalogov
  • večnivojska shema podpisnikov
  • sinhronizacije z že obstoječimi aplikacijami
Povpraševanje

Neolab d.o.o.

Kdo smo?

Ekipa Neolaba je sestavljena iz štirih izkušenih programskih arhitektov in razvijalcev, ki sodelujejo že več kot desetletje.
V tem času smo ustvarili sisteme za mnoge stranke z različnih področij in tako zgradili široko bazo znanja, s katerim lahko vsem bodočim partnerjem pomagamo do najboljših rešitev.

Več
Ekipa Neolaba

Kontakt

Stopite v stik z nami

Naslov
Neolab, d.o.o.
Tržaška cesta 116
1000 Ljubljana
Slovenija
Podjetje
ID za DDV: SI14377578
M.Š.: 2353148
TRR: SI56 1010 0005 3632 750
Kontaktirajte nas za brezplačni posvetovalni sestanek.
Kontaktni obrazec