Vaše stranke so temelj za obstoj in poslovanje vašega podjetja, zato je za njihovo pridobivanje in ohranjanje potrebno storiti največ. Interakcija s strankami poteka na več načinov. Najbolj "neoseben" je imidž, slika, ki jo imajo druga podjetja oz. končne stranke o vašem podjetju. Nekoliko globji so odnosi s strankami, na katere lahko s pravilnim pristopom močno vplivamo. Če pa uspemo s strankami povezati celotne poslovne procese, pa je naš uspeh skoraj neizogiben.
Na imidž, ki ga imamo pri drugih poslovnih subjektih, lahko vplivamo s kakovostjo storitev in marketingom. Marketing je širši koncept kot oglaševanje, med drugim obsega pravilno pozicioniranje podjetja in opredelitev ciljnih skupin. V primerjavi z drugimi mehanizmi je med cenovno najugodnejšimi orodji marketinga spletna predstavitev, izdelana po najnovejših trendih in prilagojena za iskalnike. Smiselna sta tudi spletno oglaševanje in digitalni marketing, ki sta cenejša od klasičnega oglaševanja, na ta način pa lahko relativno poceni prodremo tudi na tuje trge.
Odnosov, ki jih gojimo s svojimi strankami, ne smemo prepustiti naključju. Sistemi za Upravljanje odnosov s strankami (Customer Relationship Management) zagotavljajo vodenje zgodovine za posamezno stranko, upravljanje kontaktov ter arhiv dokumentov. Poleg tega s svojim delovanjem omogočajo prepoznavanje vzorcev obnašanja strank, ugotavljanje njihovih potreb ter identifikacijo tistih strank, ki si zaslužijo še posebej veliko pozornost.
Integracija lastnih poslovnih procesov s poslovnimi procesi stranke nam lahko pomaga iz stranke narediti doživljenjsko stranko. Elektronsko poslovanje je revolucionaliziralo način, kako podjetja poslujejo, tista podjetja, ki se temu ne bodo uspela prilagoditi, bodo dologoročno zaradi višjih stroškov manj konkurenčna. Omogočite strankam, da obiščejo vaš Ekstranet, kjer lahko samostojno sledijo tistemu delu vašega poslovanja, ki se jih dotika. Integrirajte se z njihovimi informacijskimi sistemi in dovolite, da se one integrirarjo z vašimi.