Največji vpliv, ki ga bo imel Internet na najvišjih ravneh, je, da bodo vlade težje pobirale davke. več >>
Milton Friedman, ekonomist
Ne potrebujete podjetja s 100 zaposlenimi, da bi uresničili tisto idejo. več >>
Larry Page, Google
Pameten zajec bo imel tri poti v svoj brlog. več >>
Kitajski pregovor
Poleg tega, da delate prave stvari, je najpomembnejše to, da ljudjem poveste, da delate prave stvari. več >>
John D. Rockefeller, Standard Oil
StrankeneoplusDobavitelji in partnerjineoplusPodjetje

Vodenje odnosov s strankami - CRM

Vodenje odnosov s strankami - CRM


Stranke so za vsako podjetje najbolj bistvenega pomena, saj brez njih ni poslovanja. Zaslužijo si maksimalno pozornost, kar pa lahko zagotovimo samo tako, da vemo, kdo so, kaj se z njimi dogaja in jim sposobni ponuditi takšen produkt ali storitev, kot ga zares potrebujejo. Arhivi zapisnikov, dokumentov in ostalih dogodkov nam lahko bistveno olajšajo delo.

Sistemi za  vodenje odnosov s strankami - CRM (CRM – Customer Relationship Management) predstavljajo skupek pristopov in procesov, ki jih podjetja uporabljajo za interakcijo s svojimi strankami in dobavitelji. Obsegajo vodenje kampanj, podporo za direktno trženje, arhive dokumentov, analitiko za najvišje nivoje odločanja ter mnogo drugih, uporabnih filozofij. Verjetnost situacije, ko nihče ne ve, kaj se dogaja in kaj se je zgodilo, kar naenkrat postane zelo majhna.

V primeru, da nam poslovni model to dovoljuje, se lahko odločimo celo za ekstranet – območje v okviru našega poslovnega informacijskega sistema, do katerega lahko dostopajo naše stranke. V tem primeru bodo imeli dostop do ažurnih informacij, dokumentov in materialov, kar nam lahko po eni strani olajša delo, po drugi pa poviša ugled.

Stranko je težko pridobiti, a še težje obdržati. Morda pa vseeno ni tako težko?